ONÖDIGT ATT VETA

Allmänt:


1. Vad heter du?

Hanna
2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja?
kimmy ( för det på minner mig om om namnet kim, som på minne mig om min riktiga mamma/korea )
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?
Signe
4. Vilket stjärntecken är du?
Skyt
5. Vilken årgång är du?
1997
6. Vart bor du?
Sävar
7. Bott utomlands?
Bode ju i sydkorea, tills jag var 4 månader drygt ju.
8. Flyttat antal gånger?
Aldrig som jag minns i alla fall.
9. Vart skulle du vilja bo?
Sydkorea, USA elr italien
10. Vilken skolklass?
Ska börja 8an
11. Vad vill du bli när du blir äldre?
De du ;P

Utseende:

1. Hur lång är du?

152
2. Hur mycket väger du?
Ca 49 kg
3. Hårfärg och frisyr?
Så mörkbrunt det kan bli, nästan svart.
4. Ögonfärg?
Mörkbruna
5. Mest nöjd med?
Ögonen
6.Mest onöjd med?

Typ allt.

7. Skostorlek?

36/37
8. Glasögon?
Nepp
9. Har du några piercingar/tatueringar?
Nej, vill inte ha

Favoriter:

1. Filmer?
Dagboken, Never Back down & Law Abiding Citizen
2. Låtar?
Alla möjliga ;)
3. Årstider?
Sommaren !
4. Mat och dryck?
Grillat & coca cola light
5. Djur?
Kaniner, hundar
6. Färg?
Vampire Diariest
7. Parfym?
Have Fun
8. Tv-program?

Vampire Diaries, Gossip Girls, Two and a half men & How you met your mother.
9. Ämne i skolan?
bild, idrott
10. Sysselsättning?

Blogga, vänner, sova, filmer, musik, fotboll osv

Kläder:

1. Vad använder du just nu för jacka?
Ingen, har ingen jag kan använda.
2. Vad använder du just nu för skor?
Ett par vita lite ballerina aktiga skor
3. Favoritfärg på kläder?
Rosa, lilla, blå, grön, svart & vitt
4. Favoritmaterial på kläder?
Vet e fan.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha nu?
Mina blåa mjukisbyxer ?!
6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?
500 kr kanske ?!
7. Favoritmärke?
Olika
8. Vad har du för byxstorlek?
36
9. Vad har du för tröjstorlek?
X Small eller Small

Ditt rum- Mitt sovrum då:

1. Stort, litet, mitt emellan?
Mitt emellan
2. Vilken färg på tapeterna?
Ljust gråt med en fon väg på the twin towers
3. Vilka färger går husets inredning i övrigt?
Många olika färger. Blått, gult, grönt å gråt
4. Favoritmöbel i huset och varför?
Soffan. Skön att ligga i på kvällarna och halvsova
5. Vad vill du ändra där inne?

ba lite små saker
6. Vad har du där inne av följande, Tv, video/dvd, telefon, dator, stereo?
Tv, dator & stereo
7. Vad ser du om du tittar ut genom fönstret?
Tak hus å lite träd
8. Vad gör du oftast i ditt hus?
Sover ??
9. Vem förutom du brukar sova i din säng?
Mina vänner
10. Favoritpryl i hemmet?
Datorn

Blandat:

1. Vad heter din morfar?
Min morfar är död.
2. Vad har du i din?
a) Jackficka just nu?
Ingenting, ha ingen jacka just nu.
b) Jobbväska? Har ingen
c) Handväska? plånbok, penna, bindor, 
3. Vad är du beroende av?
Godsaker, monster å min säng XD
4. Vilket land kommer du igentligen ifrån?
Sydkores
5. Vilken sorts lypsyl använder du?
Vet inte vad det heter !? 
6. Vad tror du på?
Att jag är hungrig nu !?
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
Jag vet inte och jag bryr mig inte
8. Vad köpte du senast?
Godis & coca cola light
9. Har du nåt husdjur?
Ja
10. Vad bor du i?
hus

Grejer:

1. Plånbok:
Svart
2. Tandborste:
en blå tror jag !?
3. Smycken:
En coooolllllllll ring ;)
4. Solglasögon:
Inga, atppade dom i e en sjö.
5. Underkläder:
en vitt bh å svarta troser 
6. Nagellack:
Oftast glada färger ;]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0