Dryg dag

Ha inte blogga nånting idag, men vart väkt kl 9 och sen kl halv 10 kom jonathan, helene & theo. För då skulle vi fara till stugan, och vara där. Men det gick typ inte vara där för att det blåste så mycket så det slutade med att vi for och fikade på nåt ställe och sen for vi hem igen, typ vid 2 tiden.  Sen när jag kom hem ha jag typ suttis vid fb, sett på filmer och sovit! ;) Så ha ba inte orkat blogga tills nu. Men imorgon ska jag paka klart till sollefteå, det kommer bli jävligt härligt att slipa enns familj i en vecka nu!. Å istället vi med min emily! :) och hennes familj. Få se om jag kanske ta med datorn !? ;) Hehe så jag kanske kan blogga lite trotts allt. Men få se hur jag gör med det. Men nu ska jag fortsätta att se på lite filmer, orkar liksom inte göra något annat just nu xD
Så ni få ha en toppen kväll så länge i alla fall! ♥
Saknar dig mammi!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0