yesterday

Igår kom jag hem från bobyn ( lanet) vid halv ett tiden, så då var det bara typ käka lunch och sen ta en powenap. Till mina föräldrar kom hem sen åt jag middag och satt vid datorn ett tag sen gick jag och sov igen till ungefär vid elva tiden för sen ringde mamma. Så nu sitter jag här och hör på musik och ska ska typ gå ner och göra lunch och sen kolla när det går nån buss in till stan, Så jag kan fara till emelie och va med henne, saknar henne skit mycket har  inte träffat min piff på jätte länge. Så det ska bli kul, så lär nog inte blgga nånting idag eller imrgon tills efter middagen för då kommer jag nog hem från stan för imorgon vid fyra ska jag ta hål i min navel. FETT TAGGAD!:D Ja ska också kylla min hand, har lite ont där efter lanet efter jag hade ramlat på golvet och slagit i handen. HEHE... Ja har också ett blåmärke på mitt högra  knä. Vet inte hur jag kan ha fått det men men. Men det har ju inte bara hänt dåliga saker igår. Så mycket kan jag ju säga innan ni  eller dom flesla av er vet vad jag menar. Men resten som inte vet, så kan jag nog säga så här. Den 28 december vart jag inte singel längre;)  Så jao! Men nu ska jag göra mig klar och sen fara till emelie. så Harre!

Min alexander!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0