tråkit som vanligt

Har tråkit som vanligt, så har tittat runt lite på olika bloggar och då hittar jag denna tjejs blogg http://juliahofsweden.blogg.se . Hon är verkligen en sjukt stark perosn och fin.Så tycker seriöst att ni ska gå in och läsa hennes blogg!

Japp, men vad ska jag annars skira igentligen. har ingen anning om vad jag ska skriva om. Ville liksom bara göra ett blogg inlägg. Så ja vad har jag gjort idag då!? Jo nu ska jag berätta... Bara varit i skolan och gjort tårta åt min pappa, för att han fyller år imorgon. Visst är jag snäll ;) Haha, men tbx till en sak jag vill berätta nu eller igentligen någon annan gång. Har tänkt skriva ett helt stort inlägga om mig och allt möjligt om mig. Så nu behöver jag lite saker jag kan berätta om, så om ni kan vara små änglar och kommentera saker som ni tycker att ska vara med iden texten. Så är ni mina änglar. Men ni få ha en fort satt under bar dag medans jag går och föröker hitta på något! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0