Stjärnan i det blå

Har mycket jag vill säga, men då är det fråga om jag orkar skiva allt!? :S
Jaja har varit med eve, fanny, kalle och matte ikväll. Fast kalle och matte var vi med bara ett litet tag. Den biten kändes ganska ovärd ikväll " förlåt", men efter det for jag hem och ja jag vet inte vad jag har gjort. Jo från utom städa mitt rum klockan elva på kväll. Haha jag är fan sjuk, vem börjar städa sitt rum elva på kväll på en lördag liksom!? Ja finns bara en förklaran, jorden håller på att gå under;) Men har fiksat och städat nu i typ lite mer än två timmar. Så nu, eller för ett tag sen tog jag en pause och tänckte nu bloggar jag lite och driker upp min coca cola å sen går jag och lägger mig. Så jag har någon ork att ta mig upp imorgon och fort sätta att städa mitt rum, och föresten så ska Theo sova över hos imorgon till på måndag och imorgon ska vi också gå och äta jul middag. Det blir typ najs anatar jag. Men nu ska jag gå och sova, eller kanske rita lite först, haha jaja nu ska jag inte tråka ut er mer. Så god natt. Så ses vi senare idag!
Ps, ska typ färga utväksten imorgon. Tror jag i alla fall, om jag hinner och har lust.
Gammal bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0