MOBBNING

Det är så sjukt fel, på så många sätt att änns ut sätta en person för att må så sjukt dåligt att man inte änns vill leva längre. Liksom varför änns göra det, jo för dom som gör det är längs inne själv rädd för värden och kring en. Men om man är så rädd och osjälv säker, varöfr ta ut det på någon annan. Det är en jävligt bra fråga, att börja med. Jag vet själv hur det känns att ha varit mobbad för det var jag i över tre år och ja det är en bitt av mitt liv jag gärna kan ta upp nång gång. För trotts allt det gjorde mig en starkare person, och den jag är idag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bara fake klipp om du inte visste de...

2011-12-30 @ 01:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0