MINI JULAFTON

Å här kommer lite bilder från ikväll, från familjens mini julafton. I år vart det lite konstigt med mini julafton, för att jonathan och Helene skulle fira julafton med helenes familj på självaste julafton. Så istället var det mini julafton med Jonathan, Helene och Theo idag. Men det var ändå najs, imrgon blir det stan och kolla på kläder och byta ut min OnePice till en storlek störe och få veta om jag kan ta hål i min navel nu på tisdag eller på onsdag. Fett najs allså!:)
Men här kommer bliderna från idag/ikväll.
mamma & pappa fick en jätte fin tavla på theo som vi ska he upp i trappan!:)
Jul Maten
Och den här afichen fick jag i julklapp av Jonathan, Helene och theo:)
Älskar den!

Kommentarer
Postat av: Helene

vad fina bilder!! kul att du gillade affischen, jag älskar mina tofflor, tack för dom ;) vi ses!

2011-12-26 @ 01:45:37
URL: http://admin.nextinfashion.se/helenes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0