Make it stop

Fy fan, vad det här är sant.
Varför vill folk gör så andra mänsikor, mår så dåligt så dom vill ta livet av sig. För trotts allt, ni kanske känner någon som ser ut må skit bra men ni vet aldrig helt säkert. För ni vet inte hur den har det hemma,skola,vänner eller vart/vem det nu kan vara. För vi ser trotts allt bara det aldra ytersta och lite innen i själv personen. Även om du är väkligen bästa kommpis med den personen eller syster/bror och dens baran eller vad nu mer. Så kan ingen se in i änns hjärta och värkligen se hela saningen. Så är bara saningen om det hela.


Jag har mått skit i flera år, och mår fort farande skit. Mitt förflutna jaggar mig fort farande, och sen har det kommit ditt nya bittar också. Så jag mår inte häller bra och ha inte gjort det på flera år häller. Jag har blivit sårad av vänner när jag mästa behöft dom, jag har varit mobbad i tre år och mina föräldrar trodde och lyssnade inte på mig när jag sa det. Å det är mycket mer som river och värker i mitt hjärt och kommer att göra det resten av mitt liv. Men jag är fort farade levade, så jag täncker inte ge upp igen. För jag vill inte hamna tbx i den skit jag var i förut. När jag trodde döden var det ända som kunde vara utvägen. Men tack vara några få personen så lever jag nu annars skulle jag vara död för typ fem år tillbaka, men det är jag inte. För dom vara där när inte min familj eller mina andra så kallade vänner. Å det jag ville koma fram till är du är inte ensamm om att känna så. Det finns flera som känner så eller har kännt så. Å ge ALDRIG upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0