I'm stronger without you

I`m stronger without you.
Var bara tvungen börja det här inlägget med en fras jag gillar, eller har börjat gillat för typ ett år tbx.
Jaja tbx till det viktiga, eller "viktigt" imorgon är det min födelsedag. Så jag lär inte blogga nånting då, för då ska min broscher komma och ja och lite så. Så lär inte ha jätte mycket tid till att blogga imrgon, så ni får väl veta mer om vad som har hänt nu på tisdag istället;) Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigare så jag orkar den här vecka bättre än den här veckan, för den har varit helt knas. Har först haft nåt skit knas med min mage så jag inte har kunnat äta nästan, för då har jag bara måt skit efter rått. Men nu är det bra igen med det i alla fall. Å så är det att jag har mått skirdåligt för lite andra saker jag inte tänker ta upp i bloggen. Å sen har det hänt typ en sak som har varit Jätte kul och gjort mig skit glad. Å det säger jag inte häller vad. Men hur som helst så blir den här veckan som börjar imrgon nog bätter, först på måndag fyller jag år och sen på fredag och lördag ska jag vara med under bara vänner. Å har typ inga läxer på veckorna längre heller så det är skit chill. Så jag får blogga mer på tisdag troligt vis om inte jag hinner imorgon. Harre!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0