I'm back bitches

I`m back bitches! ;)
Ja nu har jag inte bloggat på några dagar för det har varit ett helvete i mitt liv och då har jag bara inte orkat, men nu är jag tbx igen. Så ja vad händer ikväll, jo ska vara med eve och jg och chilla jävel. Vi drar nog ut på byn och drar en chill. Jag vet egentligen inte så mycket vad vi ska göra ikväll, så ja vi får bara se vad som händer ikväll och vad som inte händer ikväll. Ja men ni får ha en under bra kväll, det hade jag i alla fall tänckt att ha! Nu på måndag är det ni föddelse dag så det blir najs som fan. Så jag får bara hoppas på att jag får det jag har önskar mitt. Så ja harre ! Bloggar nog när jag kommer hem ikväll.
" En bild på mig, om ni har glömmt hur jag ser ut;) "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0