DET KALLAS ATT HA ETT LIV

Ja nu är jag hemma hos emelie, och ja vad ska man säga. Jo vi är ju så fruktansvärt social mot varandra. Fast nja, vi båda två sitter med var sin dator och gör olika saker, hmm ja det kallas att leva livet fullt ut innan man dör. Eller vad säger man?!;) Ja i alla fall var hon sjukt söt av sig och köppte en kolcka till mig, som till och minns att jag älskade sjukt mycket.  Ska he upp en bild på den imrgon till sammas med min navel percing som jag ska ta imrgon!:D Sjukt taggad! Ska också kolla upp en sak eller två, först och främst hur många dagar det är kvar på jullovet och om jag kan va med moa, och den tredje saken om jag kan vara med ballen (alexander) någon dag. Så ja det e typ det jag måste göra. Å gå och vara socila med emelie. Så ja harre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0