hemma och sover

Idag från första början kände jag att den här dagen skulle gå åt helvete, men när jag hade tgit på mig varma och sköna kläder drog jag till skolan. Men det vart bara att jag vart kvar där tills kl 11 för då kände jag att jag inte orkade vara kvar, var skit trött och hade ont i huvudet. Så när jag kom hem så gick jag bar upp och la mig pladask på sängen, sen kom mamma hem och undrade om jag hade feber som det visade sig att jag hade. Men bara lite gran trotts allt, som tur var. Jag brukar alltid få typ 40 graders feber när jag är sjuk men nu var det rätt så okej. Har fort farande ont i huvudet och är jätte trött, men få se om jag är frisk imorgon. Får hålla tumarna för det, orkar inte vara hemma en dag till vill liksom vara friska till på fredag, för då blir det liksom stan med johan, sosso och emelie :D Så det är bara att sova mycket för mig ikväll och ta Iprem och drika mycket vatten och hålla tumarna. Att jag kan gå till skolan imorgon. Å ett tips pussa inte så barn på munen om dom är förkylda, för då finns det en riska att du okså blir smitade^^. Men nu ska jag fort sätta att sms med min älskling inan han ska iväg och jobba ;)
Så ha en under bar kväll alla sammas, ps ska göra ett kort inlägg om vad som har hänt under den tiden jag inte har bloggat under veckan och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0