13 Augusti 11 | Klockan 23:46

gammla bilder 010

 

Mitt namn är Hanna Maria Sandström,och jag är född 1997 allså gör det mig till fjorton, men jag fyller år den 12 december så jag är 13 men fyller 14år.Å  jag bor i västerbotten i en lite ” by” som ligger en bitt utan för Umeå. Det händer typ ingenting i den byn… Så det är fotast tråkit om man inte gör det till roligt !;-)

 

Jag blir lätt arg och gring när jag är trött eller hungrig, Jag har ganska dåligt temprament. Jag börjar inte bara grina för att jag är lesen, jag kan börja grina åt vad som helst. Även om jag inte vet varför i bland. Till och med när jag ärr arg börjar jag grina… som kan vara jävligt ofta!..   Jag gillar fotboll och att vara med mina vänner, och mycket mer. Mina favorit färger är rosa, lilla, turkås, blå och grön. Så är ändå lite färg glad av mig. Jag älskar att lyssa på musik! Det är en stor del av mig, men jag hatar att spela musik ” allså spela nåt instrument.

 

Jag är inte så lång, är bara 152 eller 153. Men det är jag nöjd över i alla fall.  Men kommer nog inte växa nå mycket till.

 

Jag är igentligen från sydkore, vart adopterad. Bara när jag var 4 och en halv månad. Sen dess har jag bott här i sverige, med min familj. Vet ganska mycket om min riktiga mamma, så när jag är beräd och får fara till sydkorea, har jag tänkt leta rätt på henne. För om jag inte gör det nån gång i livet så kommer jag ha ett stort hål, i mitt hjärta som att någontin alltid kommer att saknas.  Å jag är solt över att vara sydkorean, så säg vad fan ni vill. Men det är vad jag är, så stå ut med det eller dra åt helvete. För er orkar jag inte i såna fall.

 

Jag blir lätt nervös när jag ska berätta om en uppgift vi har fått för hela klassen, och att stå där frame och alla glor på en. Då känns det bara som om alla vill att man ska miss lyckas med uppgiften. Så det hatar jag värkligen!…

 

Jag har diabetes, och svårt för att läsa och skriva. ” minsa inte vad det heter nu igen ^^ ”

 

Jag är ganske flum av mig när jag är tött eller bara som jag är normal, Jag bara är en sån person. Å det gillar jag helt och enkelt, jag skriker väldigt mycket, utan att tänka på det. Så alla bruka seja men tyst hanna. Men jag kan inte rå för att jag är den jag är allså.

 

Jag tycket igentligen inte om min kropp någon stans från utom ögonen, alls¨¨ forem på ögonen allså att jag har såna ögon man bruka ha om man är från sydkorea eller japan å så ja men ni förstår säkert. Men jag försöker vara nöjd med den krop jag har, för liksom den här kropen jag har är liksom mig. Å jag vill inte ändra mig för någon annan liksom på in sida så varför ändra på utsida liksom. !? ^^

 

Å om ni bara läser den här bloggen för att komentera massa skit, så kan ni lägga av att läsa den här blogen på en gång!. För jag tänker fan inte ta åt mig ett skit från nån jävel, som inte vågar säga det mitt anskite.

2964902241_1_19_9fj24y1t_large

För i såna fall Fuck Off ..

 

Det var typ allt.

musik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0